Wednesday, January 27, 2010

Saya jahat=(

Ada orang kata, saya jahat.. Ada orang kata, saya xreti jaga hati… Ada orang kata… Saya tak ada bila dia susah.. Ada orang kata.. Saya pentingkan sport dari dia… Sangat2 menyedihkan.. Tapi.. Saya tak reti nak tunjuk yang saya sedih.. Saya tak reti nak tunjuk yang saya ambil berat pasal dia… Saya xreti nak jaga hati orang… Saya xreti nak tunjuk yang saya ada dekat dengan dia.. Saya xreti nak bagi ayat2 yang mengharukan.. Ada orang kata.. Saya xada perasaan.. Ada orang kata… Saya sombong.. Ada orang kata… Saya suka makan nasi air… Ada orang kata.. Saya xambil berat pasal dia.. Byk btl orang kata dekata saya… Apa yang orang kata… Saya suka… Apa yang orang kata… Saya xmaksudkan… Tukar badan sehari dengan saya… Baru awak tahu apa yang awak kata itu adalah tidak betul… Boleh ke x.. Kalau boleh ckp kat saya..

Sebab dari kecil saya memang sudah macam ni.. Saya dilatih untuk ketepikan emosi.. Saya suka marah dari nasihat… Saya suka buat benda yang logik daripada benda yang mengikut perasaan.. Saya suka senyum dari masam.. Saya suka ambil xkisah daripada terlebih kisah… Xtahu kenapa.. Saya benci diri saya yang macam ini.. Saya xsalahkan takdir, tapi saya salahkan diri saya.. Nak try ubah diri saya?? Ubah la, I dare u..

Pointer saya x bagus.. Saya xsuka orang pandang rendah kat saya… Saya xsuka orang fikir saya bodoh.. Tetapi, pointer saya xbagus… Petang2 main ping pong.. Ping pong itu biology.. Malam2 g makan kdai mamak.. Kdai mamak itu Kimia.. Seronoknya hidup mcm ni.. Seronok btl ni… Xtipu… SERONOK la sgt!

Dont talk about feeling to me, because im not expert in it.. This is who I am.. Hidup di dunia xlama.. Tuhan jdkan kita bersebab.. Ini sumua dugaanNya.. Saya xcari apa2.. Saya xnak apa2… Saya xharap apa2.. Yang saya nak ialah senyum… Senyum lebar2.. Senyum itu sedih…

3 comments:

  1. lol mare ahaha lek lu..gapo oghe oyak xpenting janji kito bahagio n happy n dirahmati~ ^_^

    ReplyDelete
  2. ahahahahahahahahaha... jom senyum mare... kita serupa, tapi x sama.. mengapakah?? itu sy x tau.. tepuk dada tanya selera

    ReplyDelete